1 Ekim 2017 Pazar

Salyangoz Kremi

Salyangoz Kremi
Salyangozlar doğada kendi kendini var olabilen, tedavi edebilen ve kabukları kırıldığı zaman yenisini üretebilen nadide bir canlıdır. Dokuların tekrardan oluşmasını sağlayan o yenileyici etki, salyangozun arkasında bıraktığı yapışkan salgının bir özelliğidir. Teknoloji ilerledikçe ve kozmetik malzemelerindeki katkı maddelerinin zararları kanıtlandıkça üreticiler doğal olana prim vermeye başladılar ve salyangozun kendi kendini yenileme özelliği önem kazandı. Bende sizlere salyangoz kremi hakkında bir yazı hazırladım. Yazımda salyangoz kremi nedir, faydaları nelerdir, nasıl cilt bakımı yapılır, cilde etkileri nelerdir, kullananların yorumu nedir, fiyatları nelerdir gibi sorulara cevaplar aradım. İyi okumalar.

Salyangoz Kremi Nedir


Salyangoz kreminin ortaya çıkışı oldukça eskiye dayanmaktadır. Salyangozlar 600 milyon seneden fazla bir süredir yeryüzünde yaşamlarını sürdürmektedir. Salyangozlar Eski Yunan ve Hipokrat dönemlerinden beri tıbbi amaçlar için kullanılmışlardır. 1980 yılında salyangoz yetiştirirken salyangozları toplayan insanların ellerindeki yara izlerinin hızla iyileştiği fark edilince Şili cinsi salyangozun arkasında bıraktığı sıvıda doğal olarak Allantoin, Elastin, Kolajen, çeşitli vitaminler ve meyve asitlerinin bulunduğu ortaya çıkmıştır. 15 yıl süren klinik çalışmalar sonucu bu sıvı insanların faydalanabileceği bir krem halini almıştır.

Salyangoz Kremi İçeriği


Salyangoz kreminin içeriğinde yer alan maddelerin her biri farklı özelliklere sahiptir. Allantoin, cildi yeniler. Elastin, cilde esneklik kazandırır. Kolajen, cildi sıkılaştırır. Glikolik asit, ölü derinin atılmasını sağlar. Allantoin ise Komfrey bitkisinin yapraklarından ve kökünden elde edilen antioksidan bir bileşiktir. Hücrelerin çoğalmasını sağlayarak yaraların iyileşmesini hızlandırır. Yıllardır allantoinin deriyi koruyucu olarak kozmetik kremlerin etkinliğini artırdığı bilinmektedir. Şampuanlar, traş kremleri, bebek pudraları, saç jöleleri, banyo köpükleri, güneş koruyucuları ve çeşitli püskürtmeli ürünlerin içine katılmaktadır.Allantoin içeren kozmetik ürünlerin faydaları şu şekilde sıralanabilir:


  • Hücreleri yeniler
  • Hassasiyeti ortadan kaldırır
  • Yara iyileştirici özelliği vardır
  • Antioksidan açısından etkilidir 
  • Ciltte yaşanan kırışıklıkları ortadan kaldırır
  • Cilt esnekliğine iyi gelir
  • Çatlak tedavisi için kullanılabilir


Salyangoz Kremi Ne İşe Yarar


Salyangoz kremi, ciltte yaşanan sivilce, akne, leke, kırışıklık gibi olumsuzlukları hızlıca onarıcı etkilerde bulunmaktadır. Bunun yanında kadınlarda hamilelikten veya sürekli kilo alıp vermeden ya da bir anda aşırı kilo alımından kaynaklı ciltte meydana gelen çatlaklarda da oldukça etkilidir. Tamamen iyileşmiş fakat izi kalmış yara ve yanık izlerinde etkili olan salyangoz kremi ameliyat sonrası kalan dikiş izlerinde de başarılı sonuçlar sağlıyor. Burada dikkat edilmesi gereken husus salyangoz kremi sürülecek alandaki yaranın tamamen kapanmış sadece yara izinin kalmış olmasıdır. Güneş ışınlarının zararlı etkilerine maruz kalmış ciltlerdeki lekeleri geçirmede büyük etkisi olan salyangoz kremi güneş hassasiyeti ile deride meydana gelen kızarıklık yanık problemlerinin yardımına koşan doğal bir mucizedir. Kadınlarda daha sık görülen boyun ve göz çevresi çizgilerinin oluşumunu yavaşlatır, oluşmuşsa gözle görünür derecede hafifletir ince çizgileri yok ederken derin çizgileri hafifletir. Salyangoz kreminin içeriğinde bulunan allantoin maddesi sayesinde cilt tazelenir ve durulaşır. İçinde bulunan maddelerden elastin sayesinde cilt esneklik kazanmaktadır. Yine içeriğinde var olan kolajen maddesi salyangoz kremini cilt sıkılaştırıcı bir ürün yapar. Salyangoz kreminde bulunan bir diğer madde olan glikolik asit ölü derinin atılmasını ve yeni deri oluşumunun hızlanmasını sağlar. Güneşten yaşlanan ciltlere iyi gelir ve yeniler. Kırışıklıkları ve yaşlılık lekelerini azaltmaktadır.

Salyangoz Kremi Nasıl Kullanılır


Salyangoz kremini kullanmadan önce mutlaka cildinizi temizleyiniz. Evde kendi yaptığınız yüz maskelerini de uygulamadan önce cildinizi temizlerseniz maskeniz ya da kullandığınız kreminiz cildinize daha kolay nüfuz edecektir. Eğer bu tür uygulamaları cildinizi temizlemeden yaparsanız gözenekleriniz makyajla veya gün içerisinde yüzünüze yapışmış olan toz tanelerinden dolayı kapalı olacağından sağlıklı bir sonuç almanız mümkün olmaz. Salyangoz kreminizi günde iki defa temiz cilde ince bir tabaka halinde tamamen emilene kadar masaj yaparak uygulayınız. Sonuçlar kişiden kişiye cilt tipine göre değişmektedir. Düzenli kullanılırsa eğer 3-4 hafta sonra güzel sonuçlar alınmaktadır. En iyi sonucu almak için yaklaşık bir yıl günde iki defa düzenli bir şekilde kullanmanızı öneririz. Salyangoz kremi tamamen doğal olduğu için hamileler de güvenle kullanabilirler.
Bayanlar sabah kullanacakları zaman makyaj yapacaklarsa kremi sürdükten birkaç dakika sonra yapabilirler.

Salyangoz Kreminin Yan Etkileri


Yapılan araştırmalarda şimdiye kadar kullanıcılar üzerinde hiçbir yan etkisine rastlanamamıştır.

Salyangoz Kremi Kullanıcı Yorumları


“Benim yakın arkadaşım kullandı çok da memnun kaldı, yüzündeki birçok leke gitti.”
“Ben de kullandım ilavana salyangoz çok memnun kaldım. Lekelerimi giderdi. Biraz pahalı bir krem.”
“Ben kullandım ama faydasını göremedim maalesef.”
“Arkadaşım kullandı yüzü bebek gibi oldu. Piyasada bir sürü marka var iyisini almak lazım bence. Çok ucuzsa almayın derim ben.”
“Ben testerını birkaç gündür kullanıyorum iyi geldi sanki lekelerimde açılma oldu alacağım herhâlde kremi.”
“Ben de kullanıyorum ama düzenli kullanamıyorum sürekli kullanımda işe yarayacak gibi.”
“Benim lekelerimin rengi biraz açıldı gibi.”
“Benim hoşuma gitti bu krem işe yarıyor yavaş yavaş açılıyor lekelerim ve sivilcelerime de iyi geldi.”
“Bir süredir kullandığım, cildi canlı, gergin ve parlak gösteren mucizevi bir krem. Gidip de saçma sapan marketlerden alırsanız memnun kalmam ihtimaliniz yüksek ama benim gibi içine hiçbir zararlı madde bulanmayan bir salyangoz kremi seçebilirseniz siz de iyi sonuçlar alabilirsiniz. Ben kallina markalı kremi kullanıyorum kesinlikle tavsiye ederim.

Piyasada Bulunan Salyangoz Kremi Markaları ve Fiyatları


Mişa Salyangoz Kremi 45ml %100 Orjinal Ürün Garantisi  ₺19,90
Salyangoz Kremi 50ml Cilt Bakım Orıjınal Kutusunda Yeni Tarihli  ₺19,90
Salyangoz Kremi %100 Orijinal Ürün 100 Ml Botania  ₺15,90
Mecitefendi Salyangoz Kremi Yeni Formül  ₺59,90
Cilt Yenileyici Salyangoz Kremi Sunum Baharat  ₺24,90
Salyangoz Kremi Yüz Bakımı Anti-aging  ₺95,40 + vergi
Erıca Salyangoz Kremi 50 Ml  ₺22,00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder